vardagen.

Torsdagen har bestätt av religionstankar, mys inne hos Plupp, dansträning å lite mer dansträning (både för mig å småänglarna.) Alltså har dagen sett ut ungefär som de senaste dagarna... Igår var jag i skolan. Känslosamt. Klarade tentan på Islam å Judendom. Skönt. Får annars mest ångest över skolan för stunden. Det är så mycket... *suck* Men jag hoppas verkligen jag står ut. Men jag börjar tvivla...

Fick en konstig känsla av saknad både igår och idag. Jag saknar dig. Känns jobbigt att du är så långt borta när jag bara vill ha dig nära mig. Vill ha din hand i min å höra dig säga att allt är bra. Då är det bra.. Längtar så tills du kommer. Inte länge kvar. Om tiden ville skynda på lite för att sedan stanna skulle jag bli den lyckligaste flickan i världen. Fast du får mig redan å känna så, även om vi inte kan ändra på tiden..

Kommer å sakna min Ems! Imån åker hon för att landa i Växjö under helgen å sen hem till Delsbo. En månad tills vi ses, nästan.. Älskar dig min finaste älva!

Dags å gå ut i regn och rusk, sätta sig i Freddes bil å köra hemåt landet. Tända lite ljus, sätta på mysmusik, tänka å sakna dig samt försöka ta reda på vilken lärjunge som berättar vad om Jesus. Ett dygn kvar till tentan å än känns Nya Testamentet främmande. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback