en ängel utan snödriva

Tisdagsväder, tisdagskänslor, tisdagsplaner, tisdagsböter, tisdagstystnad...
.........Tisdag, tisdag, tisdag....

Helgen som gick var trevlig. :) Lite bilder finns på pixbox. Skönt å känna alkoholen ta över vardagen å bara sluta existera för en stund. Massa bus med flickorna (på balkonger å så) å tyvärr en smäll till Lina. (Vad kom den ifrån?!) FÖRLÅT!

Slutspurt i skolan, Norrland i helgen. Något att verkligen se fram emot. Tommy, u make me smile!

Inte en hel blogg till dig Daniel, men väl en hälsning! :)

Myskväll igår, som förbyttes i en ångestnatt. Förlåt raring, men du skötte dig bra. Du betyder.

Tänker massor på alla mina vänner runt om i landet. Ni betyder så mycket för mig en dag som denna. Jag vill inte fundera på hur det skulle vara utan er! Tack alla, för att ni får mig att stå ut en dag som denna!

Need no words. Du vet om du betyder. :)

Emelie <<3 (ingen som du, ingen som vi.)

Gilbert - 1 månad av lycka :)

På en månad kan mycket hända
För en ensam flicka kan ett helt liv vända
För en vacker pojke kanske lyckan kom
Inombords ger han en känsla hon tycker om

För flickan är det nu mer ljust än mörkt
För stunden är han det hon inte visste att hon sökt
Orden är många men svåra att finna
Det finns inget att förlora men massor att vinna

Men att säga tack för något ingen kan beskriva
Det är lika svårt som att göra en ängel utan snödriva


Kommentarer
Postat av: linda.

Denna blogg är tillagad med kärlek! punkt.

2006-11-21 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback