nattliga funderingar

Oj Oj Oj.. Nu har (är!) jag verkligen (äntligen!) duktig! :P
Skrivit två reflektioner på evangelier och jag funderar på om jag ska orka med ett till så här i nattens timmar. Konstigt, men min pluggentusiasm är alltid som bäst mitt i natten.

Emelie och Josefin ligger och sover och jag är evigt tacksam att lägenheten är disponibel för mig och mina miljoner papper och kursböcker. (love ya babes) Känner att jag måste få lite gjort här nu innan helgen.

För då åker järngänet till Hudik ju! :P Hur kul kommer det inte att bli!? Jag bara toklängtar! Om bara något dygn åker Renaultan mot nordligare breddgrader och kramfaktorn kommer vara skyhög! :P

Imån ska jag dansa runt i kläder hemma för att se vilken outfit fröken ska packa ner. :P Jag måste nog tyvärr (fast det är faktiskt ganska kul) skriva någon religionsuppgift till. Lite diciplin måste jag försöka få på mig... Onsdag alltså. *hmm* Pappa skulle göra bilen körklar (och mamma har städat den idag + att den fått två nya däck!). Ibland är det himla bra med föräldrar... :P

Min förkylning hänger kvar och hostan tar snart knäcken (och inte chokladen) på mig! *småler* Glocalhumor här bakom skärmen. ;) Reseptionisten på RödebyVC idag var nog bitter för att hon inte har tiilräckligt bra betyg för att bli läkare, för trevlig var hon inte. Om jag ber att få träffa en doktor borde det väl inte vara så svårt å förstå!? Men nej då. Äta fischerman å dricka ny hostmedicin i en vecka till. Jag bara blir helt exhalterad! *yippi*

Nehe. Nu vill jag att tiden ska rulla på. Min pojke ska få besök inom en snar framtid å hans säng lockar verkligen. *längtar* Kan ni tänka. Fia har en egen pojke. Vem kunde tro det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback