på rymmen

Fredagkväll, i soffan med Emelie, Josse, Fredde å Mackan. *myser* En nykter helg kan behövas. Fler än en skulle behövas tom...  Kollar på Lilla Melodifestivalen å finns viss risk för Risk senare. :P Uppladdning inför tävlingsdag i Nässjö imån, viktigt att se så bra ut som möjligt. Viktigt.

Veckan började med måndag som vanligt, dock ingen vanlig måndag. Utan tentamåndag. Skrev tentan på en timme, myste på stan med Elina å köpte en höstmysdress. :) Ingen ångest över tentan, bara coollugn. Tisdagens skolintroduktion var nästan värre än förra helgens patetiska dispyter. Bestämde mig efter en timme, då jag försökt höra vad den amerikanske svensken, på brytande finlandsengelsksvenska, försökt säga om Nya Testamentet. Då klassen mest hört när han sa att det kommer bli en för jävlig kurs, lyssnade vi knappt mer. Efter två timmar gick jag. 

Och! Bestämde mig att åka till Anna i Gbg (eftersom Emelie ändå inte var hemma..)! Tog mitt pick å pack å styrde ratten mot staden. Å vilka mysdagar jag haft! Shoppat, myst med Anna, ätit finmiddag, pratat skit, kollat på människor, haft tid till mig själv.. Verkligen behövligt å helt underbart. Träffade sötaste pojken på 7eleven, tog en sväng om Daniel i Kungälv (faktiskt! :P *glad*), gick på Rosenlund och fantiserade bort mig, ända till Göteborgs sammelsurium...

Dansträning i Sävsjö i torsdags. Mötte upp min ängel i Nässjö, shoppade/kompletterade min Gbg-shoppning. :) Plågade ungarna men guud vad bra dom är. :P *buggiluggidubbelbugg*


Anna å Emelie, ni är dom vackraste.
Göteborg. Du kommer inte vara en hel stad förrän Ems å jag kommer. Och Linda. :)

Jag har underbara syskon, även när dom gråter.

Bara en vecka till besiktning av lghten och inte länge till Hudik! *förhoppningsvis två positiva framtidsscenarier*

/ Sofie. (börjar vänja mig?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback