en blondins bekännelser

Helgen, som skulle varit nykter och pluggande, har gått ganska åt skogen. Men jag är inte ledsen för det! :P Pluggade på biblioteket igår, känns riktigt bra inför den stundade tentan, men jag antar att jag inte ska ropa hej än. Klart jag är nervös, därför jag tog den där cidern igår... ;)

Gårdagen. Bilder finns på pixbox. Josse fick äntligen känna på hur det är att vara blondin. ;) Det var på tiden! Utekvällen var kanon, inflyttningsfest hos Madde, dom där bilderna måste jag få tag på....

Glad att Ems följde med trots en 4 årings trots och en 13 årings klädångest! ;) Dock lämnade både Ems, Fredde å Mackan oss innan partyt började! :P Träffade socialdemokraterna och den ena killen (Andreas?) han är ju snart alliansmedlem bara för jag kan prata så mycket! *haha*

Vallepojken å jag hade religonsdiskussioner, så jag pluggade ju tom på kvällstid kan man säga. :P
Fick dansa med en pojke i röd tröja på Piraten, å som vanligt hade jag och skulle komma att prata mer än vad mtt förstånd förstår! Nya sms i telefonen i morse tyder på trevlighet från mig iaf. *haha*

Den efterlängtade, välförtjänta kebaben på Michells blev en dunderupplevelse utan like, inte minst för Josefin! :D Blev inbjudna på hockey av ett gäng Skånepågar som var här med sina 14 åriga söner, å som nu lämnat pojkarna hemma för att utforska staden. Å vilken tur för dom att dom hamna före oss i kön! :P Efter kommentarer så som "Du är inte dig själv" , "Varför färgar du håret" , "Jag hatar bondiner"... Bad jag denna spydiga människa att hämta en gaffel å börja äta! Han gick.

På vägen hem spatserandes på Ronnebygatan kommer vi in på våran blondindiskussion... Josse är näst intill galen av att någon kan säga så! Jag spelar ju på håret, men Josse  är ju faktiskt blond på riktigt, OCH smart! *haha* Vi diskuterade vad trevliga alla varit mot oss ikväll, vilka föreställningar alla har osv.. Vips, där kom två killar som ville medpå efterfest, kompisarna till dom fick komma och be om ursäkt, och givetvis. En blink från dom oxå. *haha* Josse å jag skrattar å hinner ta två steg. Vips! Två nya pojkar...

Det visar sig efter lite bullsht att Ola inte alls spelade bas på Kino, men han ägde en bas och kärde bilen.... *skrattar* Dessutom kände han inte den andra fåntratten. Vi visade Ola till hotellet å han fick faktiskt sova ensam i sitt dubbelrum, även om han var den trevligaste människan jag träffade ute igår! (ja å tänka sig, träffade 3 killar från gamla klasses. Å alla hälsade... Kan det vara håret?)

Hemma strax innan fem, slocknade på madrassen med ett leende på läpparna!
Vilken kväll!

Ja, igår var vi för jävla snygga... *high five*

*blondinblink å hångel*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback