mitt i ett äventyr

tisdagen har passerat även den. varit en tom dag, såhär likgilltlig.. inte varit bitter eller på dåligt humör, bara tankeslös... hur gick dagen så fort?

helgen har då verkligen varit underbart upplevelserik. :P tog mitt pick å pack samt mina två älsklingsflickor och LINUS å drog med renaultan till den tredje älsklingen i göteborg! :) åh vilken kväll vi hade! Gossip,  Gretas taxiresor, spårvagnsspår, Ingo, kostymnissarna, buggiluggarna *haha* Ja kul vart det!

Borås tävling lö + sö. Lördagen grymt kul då nästan alla var där! :D Söndagen var mindre kul, men det gick bra för våra små Sävsjöpar å det var roligt! :) Party hos Jörgen å massa trevliga männsikor!  Em å jag roade som vanligt utan dess like, å Linda gjorde skäl för sitt whiskeydrickande. :P Psykologiska samtal fram till småtimmarna å en å annan (välförtjänt) kommentar lyckades jag åstadkomma!! *tihi*

Tacka vet jag Lindas "koffeintabletter", dom räddade min helg! *haha* Sov 6 timmar i helgen, men kompenserade det med 15 timmar söndag natt! :) Jag har då verkligen varit på G å såå kul har det varit! Tom Emelie  fick vi i ett pill. :P Ja, jag sitter å längtar tills dess att jag, Em, Anna å Linda kan busa varje dag å bara älska med varandra å Gbg! :P

Desperate houswifes snart! *hoppar å studsar*

Tenta till veckan, plugga bör jag göra. Snart..

det behöver inte vara så... men Daniel är trevlig att prata i telefon med! ;)

Puss å knull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback