den som lever får se?


Jag har sagt det förr å jag säger det igen....

...ibland är livet för jävla levande....




Vaknade vid halv sju i morse å hade den dära konstiga känslan som jag inte alls tycker om.. Två timmar senare visade det sig ännu en gång att jag hade anat något. Tro fan det. Fredde körde rätt in i en stolpe på andra sidan vägen i över 100 km/h. Självklart. Men han lever ju iaf, å biljävlen kör vi till skroten idag...
Jag älskar dig min lillebror.

Får väl se hur koncentrerad jag kan bli över plugg idag, men jag ska iaf göra ett försök.
Längtar tills kvällen då jag får krama lite kärlek å trygghet.
Det kan jag behöva...

Sällan lixom?!

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Oj, det låter inte alls trevligt! :/ Vilken otrolig tur han måste ha haft... Förstår om du inte kan koncentrera dig idag.

Jodå, jag ska försöka stå ut den här veckan, så är det mest roligt kvar sen!

Hoppas ni får det riktigt kul i helgen! Å skulle ni känna er lite less på Blender är ni mer än välkomna hit upp på middag med lite tokigt dansfolk och efterföljande dans till Scotts/Shake istället. ;)

Stoor kram på dig sötnos! Passa på att känna dig levande nu!

2007-04-17 @ 17:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback