förändringar

Innan man vet ordet av så är allting förändrat...

Psykologikurs 1 avklarad, efter att vi fått beskedet att vår examinators son tagit livet av sig. En tankeställare. Nyss hemkommen från akuten med en femdagarskur pencillin mot urinvägsinfektion. Vår i luften eller bara inombords? En tankeställare. Singel. Ingen F längre i mitt liv. Tyvärr. Så fel allt kan bli, men nu känns det rätt. En stor tankeställare. Människor säger en sak å gör en annan. Tankeställare. Dessutom har jag blivit blond igen - EN riktig PANGSMÄLLARE! =)



Grattis Annararingen till lägenheten! Hoppas vi får tid å komma SNART! *love ya*

Inatt drömde jag om vargar, 3 stycken. Dom sprang emot min bil och såg farliga ut. Vad betyder det?

I påsk ska jag umgås med underbara människor*


Kommentarer
Postat av: linda.

Tre farliga vargar.. Låter ju som du, jag o Peter till påsk ;) Säker på att det inte var harar du såg?
Nå, hur som helst. Bara vi inte blev roadkill!

Postat av: Anonym

Hej på dig söt..hade ni kul i lördags när jag hade gått ;) hade också viljat följ med ut men de får vi ta en annan helg, Singel tjejer vet du ;) puss puss

2007-04-02 @ 12:21:34
Postat av: Anonym

Så jag ska tro på dig
Jag ska ge dig all den tid som du vill ha
Jag finns här för dig
Jag ska offra allt, jag ska ge vad du vill ha
Och tro på dig
Jag tror på dig
Din kärlek är ett frö som behöver tid att gro

Jag tror på oss
Ja, du får vara fri
Ju längre man väntar
Desto mognare blir smaken på ett vin.......

2007-04-02 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback