tisdag - mitt i veckan (nästan)

Å här sitter man återigen med näsan i plugget. Ett nytt försök. *haha* Har rensat ett bord hemma, lagt ut alla mina böcker å papper å nu jävlar! Hårdsatsning.

Helgen var underbar. Tack.
-en promenad på stranden, solen lysandes varm i ansiktet, vinden försiktigt blåsandes och "jag tycker om dig"...

image18
Dansen i Båberg var kalaskul - Linda "jag är stolt över dig".
Men nu får det vara färdigdansat till Blender för ett tag framöver!


Det börjar bli lite saker att se fram emot å planer börjar smidas. *gött*
- Sävsjö å lite cash tre veckor till + Söderhamn i helgen! Hårdträning!
- 1 maj - något att se fram emot?
- Lite Wahlströmsdans vecka 18?
- Göteborg å dans å Tommys inflyttningsfest den 11+12 maj!
- 16 maj. Bästis, Fredrik å Peter samt jag åker upp mot en semester i Örnsköldsvik å SM!!

....sen är det ju snart Öland!

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Hoppas det går bra med pluggandet! [vet hur svårt det kan vara ibland...] Bra med saker att se fram emot, och som sagt, snart är det Öland!! :D
*kramar*

2007-04-24 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback