krylltott*

krylltott*

För å göra en lång historia kort - jag har blivit kryllig i håret! :P

Jag saknar Fredrik. massor* Men han kommer till helgen! LÄNGTAR!

Tv-kändisar i veckan. Duktig Tilla som gick ner massor å Anki som buggiluggar på Let´s Dance! :P

Har i veckan hunnit med å skriva tenta, åkt på en förkylning, städat mitt rum, kört in i en snödriva, vart på kalas och ute i stan (inte det roligaste jag gjort i mitt liv) samt pratat massor med älsklingen i telefon!

Imån är det måndag. Ny vecka - nytt liv - nya möjligheter?

Kryss om tre veckor! *längtar* Partytrion! *hahaha*

Saknar Anna, Linda å Emelie - mina änglar. Samt en massa dansfolk! (Jag e förebannat danssugen....)

Take care!


Kommentarer
Postat av: linda.

Söt som Polly, avkomma från Dolly?

2007-02-26 @ 10:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback