*bästisar*

*bästisar*

Idag fyller bästaste Emelie år! :D GRATTIS! (i lova ya babe)

Vi har ätit å myst på stan å nu ska vi snart mumsa på en kladdkaka. Sara å Patrik kommer nog å Caroline har köpt en present till busan när vi gick på stan. :) Av mig fick hon en bok (Damrummet :P)

Idag är det tisdag...
....å snart är det fredag.

Då kommer Fredrik, min älskling. Tror ni jag längtar? OM jag gör.

Det är kul med skvaller. Nån är med barn, nån har fått barn, nån är nykär, nån ska flytta, nån har varit hos någon som sagt något till någon å sist men inte minst, någon vet något som någon annan inte vet. ;) Massa snicksnack, men fan vad kul det är! *skrattar*

"inga ord inom mig kan förklara
känslan du ger mig, du underbara
förlåt mig, jag gör inte alltid rätt
men jag försöker göra på mitt sätt
jag ska tänka mindre och känna mer
lita på det som gör att jag ler
ingen vet vad som händer framöver
men idag är du det jag behöver"


Kommentarer
Postat av: emelie

Tack älskling! =) du förgyllde min dag..

Postat av: linda.

Du, ska vi boka just nu-biljetter med Sj den 18:e? Det är sketans billiht! Puuussitorsk!!!

2007-01-29 @ 14:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback