försöker att minnas

k?rlek


Du sa - Jag tror jag vet hur du känner men det tror jag inte alls att du gör
Då skulle vi inte vara här tillsammans med en ädel kopp kaffe
När vi försöker att minnas

Herregud, jag vet, vad har vi gjort mot varandra
Berätta för mig älskade var det gick fel
Växte vi isär eller växte vi helt enkelt inte tillsammans
När vi levde våra drömmar

När du sover på soffan och kärleken blir offrande
Då är jag inte längre säker på att det ska vara Du och Jag

Det är nu dags att du berättar var du tänker
Led mig framåt - var går vi härifrån
Strålar våra vägar samman eller separerar de till ingenstans
Till ett slutmål som är okänt

Försöker att
minnas...

(fri översättning av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback