mingel i farten!

Hej hej hallå!

Annars pluggar jag på, gått bra i veckan - på vissa områden iaf. Till helgen blir det Yesterdag, Eskilstuna å sen hem till älsklingen i nån dag! *myser* Jag längtar!!



 

Funderar på hur jag ska göra för att få lite fler kommentarer här i bloggen, så jag tänke om jag börjar fråga er läsare saker kan ni ju svara! Smart va!? Dagens fråga;
- Vilken låt skulle beskriva hur du är idag?


Mitt eget låtval idag får nog bli... "Sweet escape" med Gwen Stefani. (som jag faktiskt vaknade till idag!)

"If I could escape
And re-create a place as my own world
And I could be your favorite girl
Forever, perfectly together
And tell me boy, now wouldn't that be sweet?"


Kommentarer
Postat av: emelie

"i was born to make you happy.." ;)

det är min låt idag! älskar dig min bästa vän!

Postat av: linda.

Nå, då finns det väl bara en låt som återstår som symboliserar denna läsaren - "Born to be WIIIILD".

Kyss o smek syftar på kärlek'

2007-03-22 @ 14:20:05
Postat av: Ninnie

Vad roligt att du också kommer upp till Yesterday! :D Hoppas på en riktigt härlig danskväll!

2007-03-22 @ 20:14:07
URL: http://ninniflikkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback