oordning

*funderar*
Är jag blåögd eller bara jävligt blåst?!

Bilder från kryzz på pixbox! =) Tävlingen i helgen gick sådär bra. Yesterday var inte den bästa danskvällen. Helgen var okej. Men jag tänker så mycket....

Jag tycker om mina vänner så mycket. Tack för att ni tycker om mig, för den jag verkligen är...

Ikväll blir det mys med Plupp å hennes F. Om jag kvickar på här med plugget lite så jag kan skynda mig hem så vi kan äta glass på Glassiären! =) Det vore ju inte helt fel.

"Du har allt det som jag saknar..."

Orka ta tag i allt? Ja, nån gång måste man ju.... Skola Liv Dans Bostad Jobb Tankar Pengar Viljor Sommar Känslor Vänner Familj Påsk OSV
image13





Kryss
kompisar!
Fia tycker om*

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Inte bra att tänka för mycket! [Men hur gör man för att låta bli?]
Ska hålla tummarna för er på lördag!
Kramar

2007-03-29 @ 11:07:55
Postat av: Tommy

Hejsan Raris!! Vad du är långt borta från Götet! Kanske blir lite dans i helgen till Zlips i Borås?;) Jag ska försöka ta mig dit! Hörs sen!! *sakna*! Kraaaaaaam

2007-03-29 @ 17:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback