solen i ögonen

solen i ?gonen


"Vi är änglar med blickarna högt i det blå

Vi är dom som förlorar men jublar ändå

Vi är dom som kan skratta åt allt med varann

vi är dom som kan gråta när ingen ser på "



 

Vaknade just på soffan hos raringen min i stan.
*mys*
 Torsdag.
Ännu en vacker vårdag i Karlskrona.
Jag vaknade med solen i ögonen.
Idag ska jag försöka vara lika duktig som Emelie å plugga lite.
Tids nog.
Imån är det helg!
Äntligen!
Även fast jag mest har helg hela tiden...?



Jag längtar efter en Fredrikkram*


Lätt Lättare Lättast
Trög Trögare Trögast???
- en filosofisk tankeskildring uppstod igår på Karlskrona Bibliotek då blickarna drogs åt den lättlästa bokens avdelning...


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för ditt underbara sällskap.. det får mig att kämpa och känna inspiration(trots att jag egentligen spyr på ALLT som har med plugg att göra!) älskar dig min bästa vän*

2007-03-15 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback