vårtecken

v?rteckenVårtecknen bara haglar över mig idag! Å jag är så glad!  *skönt som fan*

Jag har nyss kommit hem till Emsen. Varit ute å gått i stan i en timme å lite till. Överallt har jag sett vårtecken å jag har bara ökat mitt leende mer och mer...

Dagens vårtecken:

  • Jag har ringt till Tingsryd och bestämt mig för att det blir en sommar till där! Känns jättebra å helt rätt. Inkomst för sommaren samt säkert kort för Öland fastställt!
  • Jag har sett krokusar och snödroppar när jag gick ute på Stumholmen, lätt å hålla tillbaka leendet då?! INTE!
  • Blev omkörd av en fin sommarbil med två fräscha människor i, nerkabbat!
  • Olearys höll för fulla muggar, med Humlan i spetsen, på att sätta upp uteserveringen!
  • När jag gick längs med hamnkanten, med den starka strålande varma solen i ögonen kände jag doften av hav å vår! Jag älskar fan våren i Karlskrona, det kan jag inte förneka...

Det enda säkra vårtecknet som saknades idag var öppnandet av Glassiären! Men det kommer nog snart. Tror jag.

Imån ska jag träffa Anna å William (bebisen). Det ska bli jättekul! Längesen jag träffade Anna. Kul kul. Gosa bebis. Mys*

Älsklingen å jag hade långt samtal igår, skönt. Känns bra att vi båda stävar åt samma håll å vill samma sak, även om vissa av oss (jag) är lite mer otåliga än vissa andra. Tycker om dig Fredrik, för att du låter mig vara jag - å för att du hjälper mig. Så framtiden får helt enkelt utvisa vad som händer. Den som lever får se.

Det är så jävla skönt å vara glad! *ler med hela mig idag*

Snart kommer Emelie, å då ska vi äta fruktsallad. Längtar!

Njut av alla vårens tecken mina vänner å kramas mera! *pirripirr*

En droppe vatten rinner sakta längs med kinden ner
I denna stund en glädjetår till följd för att jag ler
Vem är den vackra som försiktigt torkar upp den tåren
Du, mitt hjärta, precis som den efterlängtade våren


Kommentarer
Postat av: pillan

jag ler när jag läser. jag vill också ha vårtecken. får iaf gå på asfalt vissa bitar, men ack så mkt snö det är kvar än :b solsken och inga täckbyxor - två små steg i rätt riktning. känslor om öland bubblar i hela kroppen, bikinidagar, baddagar, glassdagar. puss på dig!

2007-03-14 @ 07:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback