uppdate.

  • SM var så bra det var. Mycket jobb, men riktigt kul. =)
  • Dansandet går kalas, socialt. (å det är där jag vill ha det nu.) Framöver blir det nog Alingsås i helgen. Annars inget direkt planerat.
  • Helgen spenderades hemma i Kna och det bjöds på en superhelg med nära och kära. Mors dag å mys hos mormor (som precis fått besked om bröstcancer - mindre kul). Utgång i lördags en sväng - trevligt då många vänner var ute! Riktigt kul å se er alla.
  • Peter har vart hos mig hela helgen. Inatt sov jag ensam. Första gången på länge. Inte alls kul. Vi klarar oss nästan inte utan varandra - vilket gör att vi börjar prata om framtiden. Ohc den ser ljus ut. *lycklig*
  • Idag åt jag 10 chokladmuffins och fick väldigt ont i magen.... =/


    image32

Kommentarer
Postat av: Janne:-)

Va trevligt att träffa dig me ute hjärtat. Synd att det é så långt mellan gångerna..

2007-06-01 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback