Lycka*

Oj! Jag är så lycklig.
Tack alla ni som höll era tummar, för det funkade verkligen!!

image62

Inom en snar framtid kommer jag och min P. att bo tillsammans.
I några månader, fram till sommaren har vi fått hyra en lght i andra hand, här hemma. Å det känns toppen! Nu får vi bara hoppas att allt flyter på som det ska för än har jag bara sagt "tack vi tar den" (och en hel historia till det *haha*) över telefon men ja, det ska nog gå bra det här. Ett litet steg mot en stor framtid.

Jag tror på lycka och lycklig det är jag idag.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Åh, vad roligt att höra! Det förtjänar du verkligen! :D
Kramar om!

2007-11-15 @ 10:07:57
Postat av: Tommy

Ååå! Tänker på dig! Är glad för din skull att du är lycklig!:) Kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback