avskrivning

dåtid:

- eftersom jag ändå inte kan ändra på den är det väl lika bra att jag bara låter den vara där den är..?! (passerad - som i mosad eller förbi??)

nu/idagtid:

- träning (bästa medicinen) med syster
- skvallerprat och livsfilosofier med mina vänner Emelie, Anna och Linus *kärlek* (grattis till uppskrivningen Linus!)
- kaffe och sällskap med Lovisa och Emma - skönt att bara vara.
- "fixat" jobb till bror min, så nu ska jag bara hitta ett oxå så kommer vi Asien - snart!

framtid:

- det blir ingen dans i helgen
- det blir inget besök på någon tävling
- det blir jobb hela helgen
- och förhoppningsvis mys med Mia *lycka*


.......å snart kommer biljetterna till Hudikmaran!! *hoppar å studsar*


Kommentarer
Postat av: Linus

Ååå, saknar min fia:) glömm inet snacka med mig om hudik! vill med! pussas*

2007-09-26 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback