daugava*

  • Idag har jag fikat med Karro och barnen - blivit tillfrågad om å hjälpa henne med bröllopet! *gladast* Självklart ställer en festprisse som jag upp på det! Å hur glad blir man inte av å få det förtroendet, även om jag måste erkänna att jag blev lite smånervös.
  • Jag har spenderat 2½ timme utav min dag i träningslokalen. Ett Corepass å sen en timmes Yoga. Otroligt skönt! Å jag mår så mycker bättre n'r jag åker därifrån.
  • Lars Winnerbäck har släppt sin nya skiva "Daugava" idag. Jag har självklart köpt den och lyssnat hela dagen (låg två timmar i sängen å bara njöt). Jag ger den samma betyg som tidningarna, en fyra - en stark sådan! Ser fram emot (minst) en konsert i höst!
  • Varit fyllechaffis till lillebror och hans två vänner. Glad att jag blivit för vuxen för att gå ut på onsdagar. *haha*
  • Idag fyller Emma år! Grattis!


Jag börjar känna danssuget sprida sig genom kroppen och jag vet inte hur jag ska överleva helgen utan dans. *lite depp* Speciellt då jag vet att jag rent faktiskt skulle kunna dansa på fredag men inte vet om jag har ork eller lust att förflytta mig...


Dans är ta mig f*n det bästa som finns! 

image36

Kommentarer
Postat av: Elin Börjesgård

jaa, dans är fan ta mig det bästa som finns! o i fredags kom hudikbiljetterna! :D
snart snart snart snart babe!
puss

2007-10-01 @ 13:07:40
Postat av: Lison

Tack för skivtipset, hänger inte med så bra när det gäller nya skivsläpp. Har nu hört skivan, och håller med om att den var bra =)
Kram

2007-10-01 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback