innerst inne vet man kanske.

Å här sitter jag å inväntar natten med tillhörande jobb. Helgen har varit helt underbar! *lycka* Träningen i S-hamn gick kalas, Ö-viksmaran var riktigt kul med många fina danser å människor. Å fredagens mys i Emes å Fredriks fin fina lägenhet i Sthlm var så där alldeles perfekt (precis som lördagsmorgonens Shrek3 koll i soffan *mys*).

Jag har en vän som skulle handla en gång. Av misstag tog han fel korg på vägen till kassan (denna korg innehöll i stort sett samma saker som hans egen, fast i andra propotioner). Väl framme vid kassan upptäcker han detta, men struntar i vilket å betalar å går nöjd därifrån. Senare på kvällen går han tillbaka för att handla de saker fel korg inte innehöll. Då får jag ett sms där det står; "min korg stod kvar där jag lämnat den så jag tog den och gick hem". =) Just därför tycker jag så mycket om honom.

image34

Kom ihåg att vara rädda om varandra, det gör inte ont att visa för en människa att den betyder mycket (eller lite) .
(Jag hoppas jag visar er vad ni betyder mina vänner.)

Jag funderar över om vissa saker ens är värda att fundera på..?


Kommentarer
Postat av: Emelie

sötaste*

Postat av: Tommy

Jag blir helt rörd raring!! *krama om!*

2007-09-12 @ 17:26:38
URL: http://lauden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback