Life - once in a lifetime

Det är bra härligt å leva!
Just hemkommen från en natt som bara flög förbi på jobbet. Min bok "Stjärnor utan svindel" är snart utläst och jag fasar för den tomhet jag kommer känna utan Sophie och Kaja. =)

I natt när jag gick in till en herre som ringde efter hjälp fick jag en härlig känsla i kroppen. Så fort han såg mig sken han upp mitt i sin yrvakenhet å sa; "Men se. Är det inte blåbäret idag? Åh, mitt lilla blåbär." Tänk vad härligt det är att sprida värme omkring sig när det kommer tillbaka sådär. (Å den dära blåbärshistorien kan jag berätta en annan gång.)

Jag trodde att jag hittat rätt men förstår nu att allting kan bli bättre...

Kommentarer
Postat av: Tommy

Haaha!:) blåbäret! det måste jag få höra! Livet är så fruktansvärt hårt. När man väl tror att man har nått toppen och sen faller, så ser man att det går att klättra ännu högre. Men just när man faller från den högsta toppen som är nu....då är det inte kul. Man får helt enkelt få sig själv att förstå att man aldrig kommer att nå den högsta toppen. Man kan alltid bli än mera lycklig trotts att man fallit!:) Kramelikram och pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback