just to remeber

något jag hittat i djupet. typ.



En människa med de djupaste ögon jag sett.
Tankar - känslor, fel eller rätt?
Varenda del av mig är en kaoskarusell.
Sedan när blev jag en livsrebell?
Tiden försvinner och mina läppar ler.
Mina ögon öppnas och inåt jag ser.
Det finns många frågor men också svar.
Du får mig att ifrågasätta allt jag har.
Om jag är ljus vore du musik.
Livet ett ögonblick i en vacker vik.
Dina fina ögon ser rakt igenom mig.
Hand i hand, längs en kärleksstig med dig.



I natt har jag skrivit klart mitt CV! *stolt*
Samt hjälpt en dam i nöd upp från golvet - fått ont i ryggen. *mindre stolt*

Kommentarer
Postat av: Tommy

Bra bra!! Ett CV är alltid bra att ha i bakfickan!:) Kan man slänga upp det och vifta runt lite i luften, om det är någon som frågar och misstror att du kan något. Lycka till!!



Pussssasa

Postat av: Cecilia

Läste några av dina senaste inlägg idag. Du är så söt Fia och vet du? Klart att du är LJUS! Vad annars liksom??? Vill bara ge dig en bamsekram i ren glädje! :)

2008-08-07 @ 08:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback