vad är kärlek?


alla hjärtans dag blomma från min hjärtevän.
image64

vad är kärlek?

När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
När du fnissar som en liten flicka
När man känner något man "can't deny
When the eagles fly over mountain high"

När all oro är som bortblåst och försvunnen
När Simba återvänder i Lejonkungen
När man bara drar replik för att slippa krångla
Min pappa är rik, vill du hångla?

Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvet ut
Då ser man galen ut
Det har egentligen inte hit o höra
Det är bara en grej man kan göra

När jag dansat med Elin en sommarnatt lång
Och vi satt på en parkbänk, jag var kär, hon drack rom
När Elin sa att jag var den vackraste som finns
Såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans

Våga styr som en kapten, våga falla som ett löv
Våga chansa och se hur det går, vad är fegt, vad är mod, what is lööv?
Baby, don't hurt me, don't hurt me no more
Från en afton som doftar lite YMCA
Tack Göteborg, ni är kärlek för mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Löv is a strongt wörd,
Löv is om hösten blött,
Löv is en färggrann skörd,
Löv is som hjärtat - rött!

Löv is förbannat gött!!

2008-02-18 @ 23:24:23
Postat av: glömde...

... bara säga att Björn är fin och Du är likaså, från topp till tå!!!

2008-02-18 @ 23:31:13
Postat av: Fia

LINDA!

Vart tog din blogg vägen?

2008-02-18 @ 23:48:18
Postat av: Linda

Ja du, det var en bra fråga.. Om den ens hamnade i detta territorium!?!!
Nä, jag fyller hellre på med kommentarer på mina kompisars bloggar.. Blir nog bäst så.

By the.. Har bokat biljett till Elin Sigvardsson på Storan den 13 mars. Vill du möjligtvis sällskapa denna afton?

2008-02-19 @ 00:58:09
Postat av: Tommy

Mycket vackert, mycket vackert Fia!:) Det är så det ska vara, och inget annat! KraaaaaM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback