klokhet och längtan

Bara för att jag är klok betyder det inte att jag hör vad jag själv säger.
Jag råkar faktiskt ha lite hörselproblem.
/ur min egen msnkonversation

Läser "boken om förståelse" mellan varven här på jobbet.
En riktigt tänkvärd bok so far. Vi måste vara rädda om oss själva och vår tid vi har att spela med.

Vänner är det bästa som finns.
(knyckt bild från flickotankar.blogg.se)
image68

"Regn, regn,regn... Du är mitt hopp, mitt liv, min kärlek. :)"
(Peter min poet. - kan man annat än le?)



Längtar efter dansen i Sundsvall den 12 april - känner redan nu hur bra det kommer bli!
Ses vi?!
Funderar även på Yesterday på fredag... Ska jag?

Kommentarer
Postat av: michaela

Jag tycker du ska! För jag ska! Då kan vi göra kanske iaf lite för varandra! :)

2008-03-19 @ 07:30:03
Postat av: Tommy

Jag tycker också att du ska komma!! För nu har jag börjat krångla mig dig i tanken!:P haha! KraaaaMar

Postat av: Ninnie

Tack för välkomnandet! :D
Och tycker absolut du ska!!!
Kramar

2008-03-21 @ 08:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback