en liten summering...

...över de senaste dagarna!


jag fick rutan inslagen efter en natt på jobb, men såhär bra löste jag det (iaf så länge)! som tur var tog dom (nog) inget. jag har inte märkt att jag saknar något. lite lätt humoristiskt va.


jag skar mig givetvis på glassplittret! (lugn, det ser värre ut än vad det är.)


jag har tagit hand om mig själv, tränat och tagit mysiga bad. dom stunder jag haft när jag inte jobbat vill säga...


blev så väldigt sugen på mysfrukost med annahjärtat häromdagen. då åkte jag till maxi å köpte cream cheese och björnbärssylt! mums*


och såhär glad blir man när man får gå hem efter 15 timmars jobb!
Ha en underbar dag!
-V-

Kommentarer
Postat av: Tommy

Fan, du ser ju helfäsh ut efter 15 timmars jobb!:)



Synd det där med bilrutan!! Btw, när skulle man igentligen märka att man har blivigt bestulen på något!? haha! Inte mycket man skulle sakna!;) Men du tejpade för hålet bra där såg jag, nu vill ingen råna din bil något mera.



Rara du,



Puss PUSS

Postat av: lina

bara superlängtar tills jag får komma u pp till dej och din vardag nu. love

2008-10-16 @ 23:14:19
URL: http://eeaa.blogg.se/
Postat av: henkebunk

men... du har ju min palestina sjal! nice!

du, ser ut som om du inte har det helt fel sjalv! Love the pictures :)

ta and om dig vannen, nu ar det dags for kudden!

2008-10-19 @ 10:19:01
URL: http://blogofpassion.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback