tokigt på jobbet

Herregud. Det blir bara bättre å bättre!
Jag trivs så bra med mitt jobb. Underbart.
Utvecklande. Berikande.
Dock är det svårt å hitta rätt, i en ny stan, med ständigt nya adresser.

Idag skulle jag till en ny plats. En ö, utanför stan. Färja och allt.
Eftersom jag kört lite fel (men alltid hittat rätt tillslut) var jag ute i god tid!
Köer. Rätt väg. Färja. I tid.
På rätt plats.
Trodde jag.

*skrattar*

Gick in i huset (som jag obsererade utifrån och inte tyckte var särskilt "anpassat") och frågade om jag kommit rätt, till (låt oss fingera ett namn) "Lasse". Jajemen säger en äldre dam, han är här! Å då kommer en äldre (låt oss säga 60+?) man med fullt friska ben och ser lycklig ut.

"Är det du som är reperatören?
Dom sa dom skulle skicka en kille...?"

Som jag skratta. Bad om ursäkt och fick fråga om vägen.
Jag fick gärna stanna om jag kunde laga tv´n men jag smet iväg, skrattandes och hittade tillslut rätt.

Typiskt mig?



bilder av linda från vår otroligt mysiga promenad häromdagen. =)


Kommentarer
Postat av: michaela

Men mitt vackra hjärta*

Postat av: lina

vill komma och ha mysiga promenade med dej oxå. *

2008-10-08 @ 21:07:37
URL: http://eeaa.blogg.se/
Postat av: Tommy

Hahahaha!! Så typiskt dig Fia, det händer bara när du är i farten!;)

2008-10-08 @ 21:39:29
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback