en (eller två) små (bild) historier

Helgen i Övik

 
 begav oss på torsdagen iväg i bil mot Övik (via stopp i Jönköping - Peter och Uppsala - Henke och Sundsvall - shoping). Hela helgen var fantastisk. Tack alla änglar som berör min själ. Tacksamhet. Några av känslorna som rusade runt på dansgolvet var dessa;


På lördagen fikade vi, firade Michaelans födelsedag med  . Innan dansen hade   det mysigt i bilen mellan restaurangen och dansen där  blev intervjuade!  var mest snygg hela helgen!



På det stora hela var det helt klart en helg som mest bestod av ren skär lycka, glädje, rus, mys och K.Ä.R.L.E.K!





Samboskap

Därför älskar jag Anna.




all kärlek.

"slumpen är ingen tillfällighet"

Kommentarer
Postat av: anna.

åh* vad jag älskar att ha dig i min närhet heela tiden!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback