fredagsmys*

Fredag.
Ingen Bäbis.
Vi ska äta tacos å kika på idol.
Lagar mat till Lasse Stefanz å bara har det mys.


magen på BF dag (igår)



Ibland undrar jag verkligen hur en del människor orkar tänka. Agera. Bry sig.
Å andra sidan är jag ju glad att det roar mig.
(Eller vad det nu gör?!)
Å så länge det gör det är det väl charmigt att världen består av en hel del Nötter.
Hur skulle det se ut om alla var så bra som jag?
Ehh. Nä just det.



Nähä!
Nu ska jag steka färsen på nya spisen och fokusera på barnafödande.
Det är inte var dag det det ni.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, lagar man mat till Lasse Stefanz så går det verkligen som en dans ;) Brukar jag också göra och då går tiden så fort!

kram och ha en mysig helg!

Postat av: Åsa

Jäklar va stor du blivit! Helt otroligt att det ens är möjligt och att det lever en människa där inne. Hoppas att allt går bra för er när människan vill ut:)

2009-12-12 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback