nu så!

äntligen har vi fått tillbaka datorn
och internet
så jag kan få dagarna att gå lite fortare nu

december
å ingen liten än
men nu får den gärna komma
precis när som
en liten decemberstjärna

här hemma har det pyntats för fullt
å än lyckas jag hitta nya pyntplatser
dom flesta pyretsakerna börja få sin plats
å vi har i dagar sagt att vi ska packa väskan
det känns nära nu

som om man går med spänning å väntar
liksom inför en resa eller nått
å vilken resa va

jag drömmer mycket
om bäbis
familj
vänner
ni känns så nära
jag saknar er

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, och jag som trodde att det hade kommit en liten bebbe när du inte skrev nåt. Men det va datorn som spökade alltså.



Jag kan verkligen tänka mig att det blir som att man är pirrig och går och väntar de sista dagarna. Det är liksom så nära då. Och man har väntat såååå länge! Härligt!



Hoppas du får en fin sista tid med tjocka magen!

kramar

Postat av: Ebba

Tack för din fina kommentar på min blogg.Kul att du läser:) Jag läser din så ofta jag kan. Du skriver så fint, du är en underbar förebild.

Jag önskar er all lycka nu när ert äventyr snart börjar. Ta hand om dig finaste! Kramar!

2009-12-03 @ 08:20:46
URL: http://ebbasdagbok.bloggplatsen.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback