tacksamhetens ansikten

Det finns så många människor som berör mig.
Som har påverkat mitt liv.
Påverkar.
Små korta möten eller långa innerliga samtal.
Hjärtevänner.
Själakärlekar.

Hur kan jag nog visa hur mycket kärlek jag känner för er alla?

Anders.
Syskon. Föräldrar. Familjen.
Michaela. Linda. Pillan.
Sanna. Kim. Emelie.
Tommy. Peg. Jänny.
Anna. Madde. Henke.
Andreas. Linus. Josse.
Cecilia. Marie. Annelie.
alla - fina - danssjälar


Egentligen. Varendra människa jag mött är jag tacksam för.
Namnen kan bli fler. Och en del vet jag inte ens namnet på.

Men den som kanske påverkar mig mest.
Som stjäl det mesta av min tacksamhet.
Den människan är inte ens född än.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

du visar det så bra. varje dag. bara genom att vara du. kram

Postat av: elin

iiiiiiiiiihh!!! Jag hoppas att detta betyder det jag tror det betyder!! IH!

2009-05-25 @ 20:59:39
Postat av: Fia

åh. hur kunde jag glömma dig elin?! skäms*

det är för att du är på andra sidan jorden...

du är ju kärlek du me. men det vet du. <3

2009-05-25 @ 22:05:51
URL: http://filosofifia.blogg.se/
Postat av: anna.

<3 du finns!!

2009-05-27 @ 00:55:08
URL: http://hauffman.blogg.se/
Postat av: Marie

tänker på dig. ängel*

2009-05-28 @ 09:26:18
Postat av: PEG

<3



KRAMAR!!!

2009-06-01 @ 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback