update.

Söndag kväll.
Passerat vecka 36+ å har alltså börjat inväntan på den lill* på riktigt.
Vi pratar namn om kvällarna innan vi somnar å börjar mer å mer fastna.
Idag har vi vart en sväng till Borlänge å handlat sista julklapparna.
Så skönt å ha det klart.
(Även om jag misstänker att jag kommer roa mina sista veckor/dagar med att vilja köpa någon julklapp till..)

Vi har tvättat upp Bäbiskläder å smått å gott.
Börjat göra plats i garderoben.
Anders är just nu i fixartagen för att vi ska få ordning på det sista kaoset i garderoben. (mina skor typ.)
Idag köpte vi en fin fin skötbädd till skötbordet som vi ännu inte har hittat.
Spjälsängen som farfar målat så fint är klar å nu ska vi bara få ihop den.


älskling i fixartagen


kaoset


fina labanskötbädden


nya kläderna vi köpte till Pyret


älskling´s tröja från Karro


minikläder (å en snutte från gammelmormor)


kläder från gammelmormor


mysfleecefiltar från mormor å gammelmormor



Såhär tokigt ser det ut om kvällarna när Pyret inte vill sova. :)


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Det måste vara en härlig tid för er nu. Njut! :)

Postat av: anna

finaste finaste fina ni!! <3

2009-11-16 @ 14:29:36
URL: http://hauffman.blogg.se/
Postat av: Tommy

Men ojojoj!!! Det börjar kännas mer och mer verkligt för mig också!!:D

2009-11-18 @ 08:14:51
URL: http://lauden.blogg.se/
Postat av: karro

åh vad mycket fint ni hittat! var det nått som funkar i kassen du fick av mig annars kan du ju skänka till bättre behövande ;)

jag följer er med spänning och står fast vid det där jag sa att lyckligast är man precis innan den första bebisen kommer. alltså nu, så njuuuut!!! synd du inte bodde närmare så du kunde fördriva lite tid med mig! saknar ju så vet du!

pussar dig o magen

2009-11-18 @ 16:16:15
URL: http://karofina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback