en liten julhälsning!








Här är allt bra och det är full rulle som vanligt!
Konstigt hur vissa dagar kan kännas så ensamma, långtråkiga och dryga men ändå går dom så fort?
Nästa vecka fyller Villem 1 år! 1år! Det känns overkligt.
Jag fyller år och inser att mitt år som 25 gick fortare än jag kunnat föreställa mig.
Det blir jul i Karlskrona - något vi längtar efter.
Så mycket roligt att se fram emot att jag inte vill tänka på känslan efter.
Därför låter jag bli.

God Jul till Er alla!
Kärlek, ljus och värme*


Kommentarer
Postat av: moster lina

ÅÅh vad jag längtar å saknar så in i bomben! :(

Postat av: Ma´rie

Åh, vad fin han är.. längtar efter er!

2010-12-09 @ 23:58:00
Postat av: Malin

ohh vikka fiiina foton. Har ni oxo försökt er på att ta fina julfoton på Villem? Vi gjorde det och sen upptäckte vi att kameran va inställd på låg upplösning, så vi får göra om allt om vi orkar dvs.

det blir nog vanliga julkort iår..tyvärr. Det envisas ju om att va så jäkla kallt varje dag, så vi vågar inte gå ut med Alfons.

Ses snart....längtar!!

kram

2010-12-11 @ 12:02:49
URL: http://www.lisslo.blogspot.com
Postat av: Jenny S

Vilken söt och charmig liten tomtenisse ni har!

god jul på er!

Kramar

2010-12-23 @ 11:18:07
Postat av: Martina

Så söta bilder :)

2011-01-06 @ 15:38:01
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback