shitibomben

var finns pausknappen till tiden!?
jag önskar att jag kunde få tillbaka EN enda av dom där dagarna innan Villem kom.
då tiden gick såååå sakta och jag hade tid till allt å lite till.
nu. ja vart f*n tar tiden vägen?
jag hoppas att det kommer bli bättre med tiden men jag anar att det inte är så.
jag ska iaf göra allt jag bara kan för att få tiden att räcka till - till det mesta jag vill ha den till.
tex är det sånna helger som jag och älsklingen hade nyss i stockholm som gör det.
gör att man iaf kan trycka lite på slowmotion och njuta av varje sekund, steg och spenderad krona.
å tänk att det finns så fina människor. och dom är mina Vänner.
å snart nalkas Gävle å dansmara.
då om något brukar vi vara duktiga på att stanna ögonblicken, leva i nuet å njuta för fullt!

Villem är med andra ord den stora tidstjuven. haha*
med all rätt! det är ju en heeelt underbar tid det här, även om den inte alltid är lätt.
det är full rulle hela dagarna och när V sover försöker jag oxå att sova!
eller göra ett av alla tusen måsten jag antar att det finns?
nåväl, alla måsten finns kvar sen oxå och det är ju bättre att möta dom utvilad.

lillkillen blir 10 månader nästa vecka.
han kryper runt som en trimmad ferrari (fort alltså) och reser sig med stöd.
stol bord mamma pappa byrå trappa läragåvagn toalett vagn - you name it
han klättrar gärna upp för trappen
uppför sin stol, eller pallen
än så länge har han inte slagit sig - bara blivit rädd
han snackar hela tiden - eller gnäller
vi föredrar det första
då är han heeeelt underbar!
och när han ler och smälter hela glaciärer
då är han vårt finaste lilla mirakel
han kan säga;
oooo - rrrrr - RRRRR - aous - uttt - gigigid - maaaamaaaa - dadada - aouffff - addeadde
duktig va?




Kommentarer
Postat av: Ninnie

Jo, vi måste bry oss om oss själva, för om vi inte mår bra så kan vi inte göra så mycket nytta för andra heller. Passa på att njuta för fullt nu när Villem är liten! Men se till att ta vara på de där egenstunderna också, så du orkar med resten.

kram

Postat av: emelie.

garvar*

de blinkande flickvännerna har slagit igenom!

2010-10-25 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback