måndagens vägning och mätning!

Åh, jag har så svårt att få till tiden att hinna blogga!
Jag antar att jag ska se det som att jag har bättre och mer "vettiga" saker för mig.
Dock vet jag inte riktigt om det stämmer alltid.

Nåväl, här kommer denna veckans rapportering. (minskat sen start 3 januari)

vikt: 74.1 kg (-4.3 kg)

midja: 78 cm (-6 cm)
mage: 88 cm (-8 cm)
rumpa: 107 cm (-4 cm)
lår: 60 cm (-4 cm)
bröst: 100 cm (-4 cm)
arm: 30 cm (-2 cm)
vad: 38 cm (-2 cm)

Totalt minus 30 cm på min kropp! Inte fy skam det.
Vi är halvvägs nu på Viktresan och det känns toppen!
Jag känner hur jag börjar forma till mig och hur kroppen sammarbetar - härligt.
Hur går det för er med hälsa och träning?!

Jag vägde mig med BMI-kollen och sen första vägningen på den hade det ändrats såhär:
Nu: (då - 2 veckor sen)

BMI: 25.9 (26.3)
Fett: 31.7% (32.3%)
Muskler: 34.3% (34.2%)

Visst går det åt rätt håll?!

Dessutom har LillasysterLina och jag börjat en ny utmaning denna veckan!
Vi springer en km i veckan å ser vem som får bäst tid.
Jag sprang 1 km på 6.13, Lina på 5.38.
Vi får väl se om jag lyckas klå henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback