Dag 4

Phu, det är en liten pärs det här!
Idag (och igår) har jag vart ganska "dimmig". I morse vart jag så yr så det svartnade framför ögonen!
Nja, det känns inte helt toppen men efter å ha vart ute på lite pulkapromenad med Villem nu på eftermiddagen känns det faktiskt mycket bättre. Jag går å väntar/längtar efter det där ketostillståndet mina viktkompisar berättar om. Då ska tydligen hungern försvinna och energin komma!

Mina mått från i måndags:
mage 96
midja 84
rumpa 111
lår 63/65
bröst 104
arm 32
vad 40/39
underarm 27

Jag längtar tills på måndag då jag ska väga/mäta mig! Då hoppas jag att det är värt det hela. Men det tror jag nog. Jag hoppas även att det kommer ett paket på posten imån med NYA smaker för jag är ganska trött på dom jag har. Jag håller på å dör en smula efter längtan efter choklad så det ser jag fram emot mest - chokladshaken!

Har satt upp lite post-it lappar på kylen med peppning till mig!
Bra tips till alla som vill nå sina mål! (vilka dom än är)

Kommentarer
Postat av: Michaelan

Hejja på dej!

Nästan lite avis , vill oxå köra det där men är ju dyrt o köpa alla produkter. Vilken toppengrej att du blir sponsrad o får allt! Duktig som härdat hittills, de första 4-5 dagarna är helt klart värst! Kämpa på min skatt! Längtar efter dej som en toka! Kärlek*

2011-01-06 @ 20:11:28
Postat av: Tommy

Det gäller verkligen att fokusera på vad målet är när man bara får dricka shakes. Om man är en sån som tycker om att "äta och tugga" mat så kan jag tänka mig att det blir tröttsamt fort. Jag skulle inte klara av det särskillt länge!;) hahaha!!



Min storasyster är med i XtraVaganzas viktprogram. Hon ska dricka shakes i 3 månader!! hon har redan klarat av 2 månader och säger själv att hon absolut inte har haft några problem utan att äta vanlig mat, tycker mest att det är skönt att slippa tänka på mat!



Hååll i nu Fia!! hejja hejja!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback