en dag i taget

här går det riktigt bra tycker jag!
hoppas bara att våg å mått tycker detsamma..
börjat få lite mer rutin på måltiderna men det är svårt!
innan sista mars hoppas jag att jag känner att det känns Lätt med måltider och att hinna äta 5 mål på regelbundna tider. det är ju en bit kvar och jag vet att just tålamod är det man behöver om man vill ha en hållbar förändring.

lite positiva nyheter är att jag verkar få fler tider på jobbet.
det känns riktigt bra! de sista månaderna har min inkomst till familjen legat runt 2000-3000 kr.
det känns inte alls bra.
men nu kommer våren och förhoppningsvis lite nya vindar åt mitt håll!

idag kommer min mamma - så efterlängtat!
ikväll ska vi ha fajitasmys med Fanny efter att jag vart på Zumba. fredagsmys.
imån ska vi renovera badrum och äta kroppkakor! :D

trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback