framsteg!

Sådär ja. Måndag igen = vägning och mätning!

Efter en helg i kräksjukans tecken börjar vi äntligen må bättre, eller jag å V var ganska snabbt klara med kräkandet men älsklingen är fortfarande rätt risig. Hoppas det blir bra snart!

Köpte mig en ny våg i veckan, som visar BMI, kroppsfett och lite mer där till. Känns som en riktigt bra investering då den visade bra resultat idag!

Vikt: 75,2 kg (-0,4kg)

Mina mått: (sen förra veckan/totalt)
rumpa: 107 (-2cm/-4cm)
mage: 86 (-9cm/-10cm)
midja: 79 (-2/-5cm)
bröst: 101 (-2cm/-3cm)

BMI: 26,3 (man ska ligga under 25 - delmål!)
Fat: 32,3% (man ska ligga under 30% - delmål!)
vatten: 49.4%
muskler: 34,2%
ben: 5,1 kg

Jag är mest intresserad av muskel och fettprocenten såklart!
Så himla bra det är att mäta - fatta 10 cm på 3 veckor runt "gravidmagen". Det känns verkligen lätt värt.
Nu kör vi en ny vecka med träning och mat och till helgen kommer min älskade mamma!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Va duktig du är med träning och "bantning", önska jag hade den orken.

Häftig våg du har köpt oxo, den skulle jag nog inte våga använda haha.



Kram

Postat av: Tommy

WOWOW!! Kämpå påååå!!:D hejja hejja

2011-01-31 @ 08:58:08
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback