Lyckokänslan!

glömt å berätta
för ett tag sedan blev jag helt kär i en klänning på hm.com
det var en vårig vacker sak ut Garden Collection
då kollektionen släpptes var jag inne samma dag och såg till min förtvivlan
att alla klänningar var -sold out-
jag ringde hm i falun och hörde om dom skulle få in den
-vet ej-
jag kände hur hoppet rann ur mig
gick in på hm här i lilla mora - ingen klänning
i fredags gick älskling å jag in igen
å Där. Där hängde den.
jag kände mig som ett barn på julafton
och nu hänger den i min garderob!
Tack.


Kommentarer
Postat av: mamma

En tidig påskpresent som gjorde dig till ett barn på julafton:)Kul att dom fick in den igen. Kramar

2010-03-30 @ 17:12:57
Postat av: Lina

Men vilken lycka!!

Det är inte så ofta som man verkligen, verkligen kärar ner sig totalt i ett plagg, och då vore det ju fasiken om man inte skulle få tag på en. Gud så gött!! :)



Nu har jag svarat dig inne i din kommentar om affirmationskorten, på min blogg. Tycker verkligen du ska prova på detta! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback