livet i nutidsperspektiv

livet i nutidsperspektiv
Polenfärjan var trevligt! :)
Mina änglar Anna å Emma fick lyssna å vara bästisar! *love*

Så var det visst bara jag igen...


  • Ullared igår. Julklappshandel å en å annan pinal till mig oxå! :P Trevligt sällskap och en trevlig dag. Punkt.
  • Ingen skola på hela veckan. Men så är det ibland. Man behöver få perspektiv på saker och reda upp i sitt liv. Så på skolplanet inte mkt gjort i veckan, men på livsplanet en hel del förbättringar.
  • Dans med Fredde å Lina idag. Första nyb.träningen. :P Svänger på bra!
  • Återlämning av saker och en stunds prat med G idag. Hoppas verkligen att det blir bättre. Det sista jag vill är att göra någon ledsen - men ibland kan man inte låta bli...
  • Filmkväll hos Ems å Josse ikväll. *mys* (efter en stund tog dock telefonen över men lika glad - gladare är jag!!)
  • Imån ska jag lämna blod, plugga religion och julpyssla med raringarna.
  • I helgen blir det Borås - Lag SM. (ev. även söndag) Men det lutar åt att jag vill hem till min Anna...


Jag hade en dröm. I drömmen fanns det dansbandsdängor som var bra, riktigt bra. Det fann en doft som tillverkas av Jean Paul Gultier och luktar himelskt på rätt människa. En säng fanns där oxå, inte så stor, men ändå tillräcklig för att lyckan låg i den. Tyst musik spelades från ingenstans och två människor rörde sig tillsammans - som en lixom. Luften låg stilla, liksom tankarna. Det var ett lugn i drömmen. Fingrar som svävade över kropparna och läpparna var mjuka. Hon skakade, så som jorden rör på sig när två delar möts. Först ett lugn, sedan ett skalv, och sedan lugnet igen. Det var den finaste dröm jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback