mer poesi...

(lite mer ur min textverkstad - enjoy)



För varje slag mitt hjärta slår
så hoppas jag att du förstår
Att varje slag, det slår för dig
Tack för att du finns hos mig
Du lärde mig le åt allt som är svårt
du finns vid min sida när livet är hårt
Du vet att du betyder allt för mig
jag skulle aldrig kunna leva utan dig
Tack för att du finns och lyser upp min dag
Hoppar du, Hoppar jag !

”... om allt vore lätt vad vore livet då, jag kan inte få allt jag pekar på ... ”

”slösa inte med orden, säg ett som betyder mycket...”

”jag vaknade upp och förstod att jag egentligen inte förstår någonting...”

”hur ska jag kunna lyssna på mitt hjärta när det inte kan prata?”




Annars är livet levande å går vidare här mina vänner. Jag saknar en viss pojke som befinner sig ungefär 74 mil bort och som jag är lite lagom tokkär i. ;) Men härda ut kvinna! Om 11 dagar kommer han! Pluggar för fullt för att kunna lösa min framtid (som jag gärna skulle vilja ha lite ljusare). Dansade till Sannex i lördags, trevligare än anat (ja, tack vare Peter å Linda - punkt), å trivs mer än vanligt med dansskorna på fötterna. Funderar på Borås i helgen? Å nästnästa blir det Blender på Brunnen. Då blir det party! E du redo?! (Välkommen är du iaf. :)) Imån kommer Emelie. *äntligen* Å snart måste jag ha min Anna dos. Ja. Så är det.. Å ständigt dessa pengaproblem. *suck*

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Verkligen jättefina dikter du skriver! Visst kan det vara lite jobbigt att vi bor i ett så avlångt land ibland, krävs massa både tid och pengar för att ta sig till dem man vill umgås med... :/ Åh, dansade du till Sannex, vad trevligt! Var de lika bra som på lägret? Tror de spelar här "uppe" i helgen...
Håll ut! ;P *kramar*

2007-01-17 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback