Utmanad!

Min fina vän Emelie www.emelieblixt.blogg.se utmanar mig så jag gör ett försök.
Det innebär att jag ska avslöja 8 komprometterande sanningar om mig och mina vanor/ovanor.

Reglerna är enkla, berätta 8 sanningar, vanor, ovanor. Länka till den som utmanat dig! Utmana sedan 8 personer i slutet av inlägget!


Mina sanningar:

1. Jag har ett hemskt morgonhumör, mer ofta än sällan.

2. Ibland har jag svårt att tänka på mig själv i första hand.

3. Flickor är vackrare än pojkar.

4. Jag har ingen aning om vad komprometterande betyder?

5. Jag vet dock vad deprimerad betyder.

6. Jag kan vara otroligt lat och ofokuserad.

7. Men oxå väldigt effektiv och klok.

8. Jag längtar efter nästa gång testet visar positivt.


Sådär då! Jag utmanar Lillasyster L, Anna, Michaela, Elin, Ninni, Karro, Henke och Anna Håkansson.


Kommentarer
Postat av: Emelie

jaaa... ler när jag tänker på hur härligt det var när lasse spelade i borgsruinen, blir alldeles varm inuti. saknar dig love*

Postat av: Elin

ojojoj, nu maste jag tanka ut en massa sanningar om mig sjalv!

du ar fin! <3

2009-03-18 @ 23:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback