hurra.

igår firade älsk å jag ett år.
ett år av kärlek å massvis av händelser.
ett år känns inte länge alls.
men vår kärlek känns som alltid.
för alltid. underbart.
vi firade med att gå ut å äta på finrestaurang.
mumsfilibabba.
tack för det älskling.
dessutom fick anders en finfin klocka.
jag fick inget paket. (för på sjukhus kan man inte handla nårra paket)
men jag är så nöjd ändå.
för jag har ju anders.
å Pyret i magen.
vad mer kan man begära då?


redo för mumsig middag


ett försök till självutlösningskort


anders fina klocka


crazy in love


Kommentarer
Postat av: Marie

Gud va fina ni är! Kram

2009-11-07 @ 08:44:21
Postat av: Ninnie

Nej då kan man inte begära mer. :D

Postat av: Tommy

hehe!! Men såååå härliga ni ser ut!:D

Vart går man ut på finresturan i Mora då!;)?

2009-11-10 @ 15:41:04
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback