lyx!

Inatt sov Villem mellan kl 01 å 08, utan att väcka oss.
Vid fyra var jag tvungen att kolla så allt var ok.
Det var det.
Å jag har inte kännt mig såhär utvilad på länge!
Sist jag sov så många timmar i sträck minns jag inte..
Innan Villem kom ut var han ju där inne å stökade i några månader.
Nej sån här lyx kan jag vänja mig vid, iaf en gång i veckan!

I helgen har vi promenerat lite då vi äntligen haft mindre än 10 minus grader.
Vi har varit på jakt efter en jacka till mig utan resultat, så imån far vi till Rättvik å kikar.
Hoppas på att det finns en fin där!

Dags för mat för vår lilla Prins.
Äta, det är han verkligen bra på!
(sist hos BVC vägde han 4970g å var 58cm lång!)


Kommentarer
Postat av: emelie.

åhå, vad mysigt och fint*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback