kärleken för oss samman.

"En man
En kvinna
Har sin egen värld
För sällskap
För stöd
Och för glädjen att va här"


En helt vanlig måndag för bara ett andetag sen
blev till en måndag att minnas för alltid
Vårt hopp blev till förtvivlan
Mycket glädje till massor av sorg
Trots allt
tog vi varandras händer och befann oss i nuet
Här Tillsammans
Jag minns i en sekund och känner tacksamhet
över Oss
Viet
Nuet
Hur vi skrattade och grät
pratade om allt och ingenting
det viktiga och det oviktiga
på hur rätt vi är och känns tillsammans
genom Glädje och Sorg
I morgon är det vår Förlovningsdag
och på en helt vanlig måndag
blev jag ännu lite mer kär i Dig
min egen prins i Nöd och Lust

"Ta min hand så följer vi vägen
Genom regn och sol är jag din
Vi tar med oss den gyllene regeln
Och förs fram av en viskande vind"


Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis på förlovningsdagen. Hoppas ni får fina år ihop.

Fint skrivet.

Kramar

2010-06-13 @ 15:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback