Önskelista Fia

Kära Tomten (och födelsedagsfeén)!

Här kommer min önskelista.
Jag har försökt vara så snäll jag bara kan och ska göra ännu bättre ifrån mig fram till jul.
Jag lovar.


bodyshop - vitamine e dagkräm/ögonkräm
(samt en hel del annat i den affären)


gympaskor för inomhusträning - gärna med lite högre skaft



svarta Crockerjeans


svarta mormorskängor i stl 39 - med snörning och liten klack


one piece jumpsuit - i en färg eller randig


en hoodtröja med dragkjedja



en fin strykbräda!



en helt underbart fin Pippi-tröja
(och för den delen alla klädesplagg med pippimönster..)


ett våffeljärn - gärna ett dubbelt men ett enkelt går oxå bra


 
varma och mysiga fårskinnstofflor (så kanske älskling kan få tillbaka sina..)


3 stycken fönsterlampor till storarummet




stor väggklocka med lösa siffror



en spegel av den här typen


en fin eller cool tårtspade




smycken från Lilla Lisa Design - love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback