snabb sammanfattning

den här veckan har inte vart så hård i bantningen!
gillar inte det där ordet btw - banta.
nä, jag vill hellre se det som att jag tar hand om min kropp och fräschar till den!
det fick räcka med en veckas ks och jag har "tyvärr" inte vart så stenhård med maten denna vecka.
vi får se om det visar sig imån på vågen!
det bästa med denna veckan har trots allt (förutom att få äta igen) varit att jag äntligen börjat träna igen.
som jag längtat! pump, löpning och zumba.

annars har vi KÖPT EN BIL!
börjat riva ut badrummet (och därmed ännu en gång insett vilket pucko som bott här innan)!
villem har fått en spis - gladast i kvarteret!
vi har fikat med alfons och malin.
träffat bästa Madde & Joel!
bra vecka trots alla små avkrokar på viktminskningsvägen.

meeeen. nu kör vi NY vecka NYA tag!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Oj det har hänt mycket ser jag!!:) Trevligt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback