*syskon*

*syskon*

December månad. Bara några dagar till min födelsedag, några till till jul å sen nyår. :) December går alltid så fort...

Ikväll åker vi till Polen! :P Min Anna kommer å det behöver jag! (behöver typ prata massor...) Billig alkohol å trevligt sällskap, kan det bli bättre? Inte ikväll iaf. :P

Det är ett litet spöke som spökar i huvudet på mig
Jag vet inte om jag vågar lyssna, vågar jag säg?
Livet är inte alltid lätt, och hur funkar det där med rätt sätt?
Valet i sig är inte så svårt, det är att såra eller såras som är hårt
Ett leende, en känsla, rodnande kinder
Det finns nog egentligen inga stora hinder...


Radiotrafiken; "På E22 mellan Jämjö och Karlskrona ligger tre negrer utspridda..." *garvar* Nu hörde jag nog väldigt fel...

Nu ska jag nog spela lite biljard, eftersom huset numera blivit en fritidsgård! :P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback