ett tåg på rim, badabim

En liten sammanfattning av veckans underbara dagar!
(läs om du så behagar)

Åkte bil å tåg norröver
Hittade i Gävle Mr. Schröder.
Mys å dans å tävling
Vänner å nån fling.
Underbara dagar med dansfolk
Även om en å annan i lördags behövde tolk.

Tagit det lugnt i Delsbo
Pluggat å hittat en inre ro.
Hoppas på lycka imån på min tenta
Ingen vill väl va en misslyckad jänta.
Längtar hem en liten skvätt
Efter familjen å min pojke - rätt.

"du har fastnat på min näthinna"
Så sa du min gudinna.
Fina dagar har det varit på planeten
Med nu ska jag tillbaka till verkligheten.
Pussar på er alla sötsaker
Ät nu många peppakaker.

Å nu sitter man på tåget hem,
Vi har haft en mysig semester jag å Em.
Varvar nu plugg med surf på internet,
Med Ems bredvid känns allting rätt.
Jag älskar dig raringen min,
Puss å kram Fian din!


Kommentarer
Postat av: emelie

tack min Fia för några underbara dagar
vi har myst och gjort det vi behagar.
när jag tänker på att det är vi
bara njuter jag så det värmer inuti!

Postat av: linda.

Mina kära poeter och medsoldater,

Det råder inga tveksamheter om vilka genialiteter och kvaliteter ni båda besitt-er!
Är stolt över Er, mina kära kamrater.
Hur ni berättar om era tokigheter (förskönat ord istället för nyheter) visar vad ni är för ester!

Angående nyårsafton som det så läckert heter,
har jag ett förslag som går ut på att inte skicka iväg några raketer. Om vi dieter skulle ta oss ut i skogen och fira med att frossa diverse smarrigheter (skumraketer gör en go o feter)?
Likt några fyllon som inser sina friheter, tar en bil med taxameter och inbyggd termometer, lämnar alla industrienheter för att ut och skaffa oss nya spännande livserfarenheter!

Vad säger mina skönheter?

*pussar och smeker*

2006-11-30 @ 10:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback