läkande sår?

min förkylning börjar kanske släppa lite. hostar å snorar fortfarande men jag vill helst inbilla mig att det är övergående, snarast...

lägenheten i växjö skiner som en diamant å frida å jag har städat mer än helt sjukt mycket. jag har sår på händerna och träningsvärk i hela kroppen, men iaf en ugn som är ren. ska bli skönt å slippa h*lvetet. Besiktning fredagen den 13 kl 13. Kan det bli mer spännande?

jag var helt sjukt snygg i lördags, å det var det värt. :)

det finns en pojke just nu som ramlar runt i mina tankar. jag letar fel, men kommer på mig själv att jag ler åt hans. vet inte om jag tycker om vad jag tänker, och kanske även känner... men någon gång måste jag väl känna efter å det kanske är dax nu.. ?? kan man inte vara singel för alltid?

tessan å josse bakar kladdigkaka. :P å emelie kommer bli skjuten i skogen. *haha*
jag sitter här i soffan, lyssnar på cranberries å njuter av livet.

ett ögonblick;
  - en uteplats, en tisdagnatt, ett glas oboy, en cigg, ruffsigt hår och ögon som blänker...


"All my life
Is changing everyday
In every possible way
And all my dreams
It's never quite as it seems
Never quite as it seems
I know I've felt like this before
But now I'm feeling it even more
Because it came from you
And then I open up and see
The person falling here is me
A different way to be"


Kommentarer
Postat av: linda.

Hej snuttan!! Inte har du berättat att du tänker på ngn Hans.. Hmm... ;)

Hans, kom o visa vad du kan, så kanske vår kärlek för varann blir sann. Är du preciös? Då kommer jag aldrig bli din tös! Jag vill ha en kille me ös o klös som precis släppts lös. Kan du slå mig öm, är du min dröm.. Smisk & dask och jag faller pladask! Som en uggla om natten spanar jag nu efter största skatten. Likt en hök som har sitt öga inställt på sök, ska du uppfylla kravet om att vara ett utsökt pök. Hans, förstår du nu vad jag vill ha? Just det, oanständlig ska du va!!

(det är hans lans som får mig i trans)


Öööö.... Psyco-Linda e i farten igen..
Läs eller låt bli, alla kära människor! ;)

Puss o Smisk

2006-10-13 @ 07:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback